Секретарська та офісна справа

Освітньо-професійна програма «Юридичне діловодство та офісна справа» є актуальною, практично орієнтованою та відповідає сучасним вимогам ринку праці. Вона забезпечує високий рівень підготовки фахівців у сфері юридичного діловодства, сприяє розвитку правової культури та ефективному функціонуванню правової системи. Програма дозволяє студентам поєднувати знання в юриспруденції з управлінськими та комунікаційними навичками, що є необхідним для успішної роботи в офісному середовищі. Оскільки багато процесів в юридичних та офісних справах вже давно стали цифровими, випускники цієї програми отримують навички роботи з сучасними інформаційними системами для ведення документації, що є конкурентною перевагою на ринку праці.

Навчання за цією програмою має практичну спрямованість і дозволяє отримати знання та вміння, необхідні для ефективної роботи у сфері юридичного документообігу, адміністративного забезпечення судових, нотаріальних та адвокатських установ.

Ким може бути випускник Коледжу УКД за спеціальністю «Секретарська та офісна справа»

  • Архіваріус
  • Діловод
  • Інспектор з кадрів
  • Інспектор з контролю за виконанням доручень
  • Організатор діловодства (державні установи)
  • Організатор діловодства (економічні установи)
  • Організатор діловодства (система судочинства)
  • Помічник адвоката
  • Помічник керівника установи виконання покарань
  • Помічник нотаріуса
  • Помічник юриста
  • Референт
  • Секретар адміністративних органів
  • Секретар суду
  • Секретар судового засідання
  • Спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби

Де може працювати випускник-юрист у м. Івано-Франківськ:

Фаховий молодший бакалавр з юридичного діловодства та офісної справи має можливість працевлаштування на посади в суд, нотаріальну контору, адвокатську контору, адміністративні органи, архів, відділи кадрів, відділи документообігу як державних, так і приватних підприємств на відповідні посади, які належать до професій розділу «Фахівець»

Перелік курсів:

Конституційне право України, Адміністративне право України, Організація діяльності судових та правоохоронних органів, Практикум зі складання процесуальних документів, Юридичне документознавство, Основи кібербезпеки і управління інформаційними ресурсами, Трудове право, Архівна справа, Нотаріальне провадження, Організація діяльності секретаріату суду, Організація кадрової роботи, Референтська та офісна справа;, Стилістика ділового мовлення, Професійна етика, Режим таємності, Військовий облік. Ораторське мистецтво, Ділова українська мова, Ділова іноземна мова.

Які компетентності отримає студент, освоївши відповідні навчальні курси?

Здатність застосовувати закони, нормативно-правові акти у професійній діяльності, юридично правильно кваліфікувати дії, факти та обставини; приймати правові рішення і здійснювати інші юридичні дії в точній відповідності до законів.

Навички складання правових документів (договорів, позовних заяв, процесуальних актів, консультативні висновки, листи, пояснення тощо), надавати кваліфіковані юридичні висновки і консультації.

Працювати з інформаційними платформами та автоматизованими системами. Здатність вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень.

Дотримання етичних норм і стандартів професії.

Здатність виконувати функції, що включають організаційне-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.

Здатність організовувати проведення телефонних переговорів керівника, записувати за його відсутності одержану інформацію і доводити до його відома її зміст, передавати і приймати інформацію по приймально-переговорних пристроях (телефакс, телекс і т. ін.), а також телефонограми, своєчасно доводити до його відома інформацію, одержану по каналах зв’язку.

Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації), вести і оформляти протоколи засідань і нарад.

Здійснювати контроль за виконанням працівниками організації виданих наказів та розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання вказівок і доручень керівника підприємства, що взяті на контроль.

Вести контрольно-реєстраційну картотеку. Організовувати приймання відвідувачів, сприяти оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.

Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву. Вести військовий облік.

Середня заробітна плата – від 15 000 гривень