Секретарська та офісна справа
Освітньо-професійна програма «Юридичне діловодство та офісна справа» є актуальною, практично орієнтованою та відповідає сучасним вимогам ринку праці. Вона забезпечує високий рівень підготовки фахівців у сфері юридичного діловодства, сприяє розвитку правової культури та ефективному функціонуванню правової системи. Програма дозволяє студентам поєднувати знання в юриспруденції з управлінськими та комунікаційними навичками, що є необхідним для успішної роботи в офісному середовищі. Оскільки багато процесів в юридичних та офісних справах вже давно стали цифровими, випускники цієї програми отримують навички роботи з сучасними інформаційними системами для ведення документації, що є конкурентною перевагою на ринку праці.
Навчання за цією програмою має практичну спрямованість і дозволяє отримати знання та вміння, необхідні для ефективної роботи у сфері юридичного документообігу, адміністративного забезпечення судових, нотаріальних та адвокатських установ.
Ким може бути випускник Коледжу УКД за спеціальністю «Секретарська та офісна справа»
- Архіваріус
- Діловод
- Інспектор з кадрів
- Інспектор з контролю за виконанням доручень
- Організатор діловодства (державні установи)
- Організатор діловодства (економічні установи)
- Організатор діловодства (система судочинства)
- Помічник адвоката
- Помічник керівника установи виконання покарань
- Помічник нотаріуса
- Помічник юриста
- Референт
- Секретар адміністративних органів
- Секретар суду
- Секретар судового засідання
- Спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби
Де може працювати випускник-юрист у м. Івано-Франківськ:
Фаховий молодший бакалавр з юридичного діловодства та офісної справи має можливість працевлаштування на посади в суд, нотаріальну контору, адвокатську контору, адміністративні органи, архів, відділи кадрів, відділи документообігу як державних, так і приватних підприємств на відповідні посади, які належать до професій розділу «Фахівець»
Конституційне право України, Адміністративне право України, Організація діяльності судових та правоохоронних органів, Практикум зі складання процесуальних документів, Юридичне документознавство, Основи кібербезпеки і управління інформаційними ресурсами, Трудове право, Архівна справа, Нотаріальне провадження, Організація діяльності секретаріату суду, Організація кадрової роботи, Референтська та офісна справа;, Стилістика ділового мовлення, Професійна етика, Режим таємності, Військовий облік. Ораторське мистецтво, Ділова українська мова, Ділова іноземна мова.
Які компетентності отримає студент, освоївши відповідні навчальні курси?
Здатність застосовувати закони, нормативно-правові акти у професійній діяльності, юридично правильно кваліфікувати дії, факти та обставини; приймати правові рішення і здійснювати інші юридичні дії в точній відповідності до законів.
Навички складання правових документів (договорів, позовних заяв, процесуальних актів, консультативні висновки, листи, пояснення тощо), надавати кваліфіковані юридичні висновки і консультації.
Працювати з інформаційними платформами та автоматизованими системами. Здатність вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень.
Дотримання етичних норм і стандартів професії.
Здатність виконувати функції, що включають організаційне-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
Здатність організовувати проведення телефонних переговорів керівника, записувати за його відсутності одержану інформацію і доводити до його відома її зміст, передавати і приймати інформацію по приймально-переговорних пристроях (телефакс, телекс і т. ін.), а також телефонограми, своєчасно доводити до його відома інформацію, одержану по каналах зв’язку.
Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації), вести і оформляти протоколи засідань і нарад.
Здійснювати контроль за виконанням працівниками організації виданих наказів та розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання вказівок і доручень керівника підприємства, що взяті на контроль.
Вести контрольно-реєстраційну картотеку. Організовувати приймання відвідувачів, сприяти оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву. Вести військовий облік.
Середня заробітна плата – від 15 000 гривень