Маркетинг
Маркетинг - це мистецтво виділятися серед конкурентів використовуючи потужні інструменти, які допомагають організаціям позиціонуватися на ринку, привертати увагу аудиторії та підсилювати емоційний зв'язок з клієнтами.
Сучасний маркетолог − це гнучкий та компетентний фахівець, який поєднує в собі креативність, аналітичні здібності та стратегічне мислення для досягнення маркетингових цілей організації, а також:
- аналізує ринок для здійснення маркетингової діяльності;
- збирає й аналізує необхідну інформацію, обчислює економічні та маркетингові показники, обґрунтовує управлінські рішення;
- досліджує поведінку ринкових суб’єктів у маркетинговому середовищі;
- визначає показники результативності маркетингової діяльності ринкових суб’єктів та їх взаємозв’язки;
- використовує цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також спеціалізовані програмні продукти, необхідні для розв’язання завдань з маркетингу;
- застосовує сучасні технології маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, адаптовує бізнес до змін маркетингового середовища;
- оцінює ризики здійснення маркетингової діяльності в умовах певної невизначеності маркетингового середовища;
- реалізовує управлінські рішення у сфері маркетингу у діяльності ринкових суб’єктів.
Ким може бути випускник спеціальності "Маркетинг":
- Мерчендайзер
- Агент рекламний
- Представник з реклами
- Асистент маркетингового менеджера
- Маркетинговий асистент з продажу
- Спеціаліст із соціальних медіа
- Менеджер зв'язків з громадськістю
- Продавець-консультант
- Асистент маркетолога
- Спеціаліст з відносин зі споживачами
- Асистент рекламного менеджера
- Комерційний асистент
- Менеджер з обробки замовлень або клієнтських відносин
- Спеціаліст зі збуту і реклами
- Агент із вивчення ринку
- Спеціаліст з відділу продажів і обслуговування клієнтів
Де може працювати випускник-маркетолог у м. Івано-Франківськ:
Випускник-маркетолог Фахового коледжу ЗВО «Університет Короля Данила» може бути працевлаштованим у комерційних компаніях та підприємствах, рекламних агентствах, державних установах та громадських організаціях, сфері послуг та торгівлі.
- ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН"
- ТОВ ФІН ІМПАКТ КОНСАЛТИНГ
- ТОВ Омега Рекрутмент
- ТОВ SoloWay Technologies
- ТОВ 555-ІФ
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕПІЦЕНТР К"
- ФОП Бойчук Максим Анатолійович
- Маркетингова агенція aprostir.com
- ТОВ "Прикарпаттяенерготрейд"
- Маркетингова агенція aprostir.com
Перелік освітніх компонент:
Психологія управління; Основи економічної теорії; Основи макро і мікроекономіки; Основи статистики; Фінанси; Економіка і підприємництво; Бухгалтерський облік; Менеджмент та публічне управління; Вступ у спеціальність; Дизайн мислення (Design Thinking); Контент-маркетинг; Емоційний маркетинг; Маркетингові дослідження ринку; Брендбук; Тренди та інновації в маркетингу; Маркетингові стратегії; Поведінка споживача; Маркетинговий дизайн; Крос-культурний маркетинг; Маркетингові технології; Міжнародний маркетинг; Система управління взаємодією з клієнтами.
Які компетентності отримає студент, освоївши відповідні навчальні курси?
- Здатність виявляти вплив чинників маркетингового середовища на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.
- Брати участь у плануванні маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
- Здатність провадити маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв’язків між її складовими.
- Брати участь у розробленні маркетингового забезпечення розвитку бізнесу в умовах певної невизначеності.
- Брати участь у проведенні досліджень у різних сферах маркетингової діяльності.
- Здатність коректно застосовувати методи, прийоми й інструменти маркетингу.
- Здатність використовувати інструментарій маркетингу у професійній діяльності.
- Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи під час ухвалення конкретних маркетингових рішень.
- Здатність обґрунтовувати і презентувати результати досліджень у сфері маркетингу.
Середня заробітня плата – від 25 000 гривень.