Студенти та викладачі Фахового коледжу 17 жовтня долучилися до Національного тесту з медіаграмотності, щоб перевірити наскільки стійкі до маніпуляцій та дезінформації. Тест складався з 25 питань і 5 тематичних блоків, серед яких «Достовірність та вплив інформації», «Соціальні мережі», «Медіаграмотність: етична поведінка та взаємодія з контентом», «Навички фактчекінгу», «Кібербезпека». Здебільшого завдання побудовані на прикладах, з якими користувачі соціальних мереж стикаються щодня, тож проходження тесту допомогло учасникам розв’язувати подібні ситуації в реальному житті. 50 учасників та учасниць, які дали найбільшу кількість правильних відповідей за найшвидший час, отримають цінні подарунки від партнерів: подарункові сертифікати на книги у Vivat, портативні зарядки, термокружки, ігри з медіаграмотності та ін. За проходження тесту передбачені сертифікати.