ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА ТА КЕЙТЕРИНГ
Стрімкий індустрії гостинності та збільшення попиту на якісний сервіс роблять цю спеціальність надзвичайно актуальною. Освітня програма спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, які володіють сучасними знаннями щодо функціонування готельно-ресторанних комплексів, та кейтерингових компаній. Випускники здобувають необхідні компетенції для ефективної роботи у сфері гостинності, що забезпечує їм конкурентоспроможність на ринку праці та можливість кар’єрного зростання як в Україні, так і за кордоном.
КИМ МОЖЕ БУТИ ВИПУСКНИК КОЛЕДЖУ УКД ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА ТА КЕЙТЕРИНГ»
- Фахівець з готельного обслуговування;
- Адміністратор (господар) залу;
- Організатор подій;
- Фахівець з кейтерингу;
- Бариста;
- Ресепшіоніст;
- Бармен;
- Метрдотель;
- Офіціант.
ДЕ МОЖЕ ПРАЦЮВАТИ ВИПУСКНИК СПЕЦІАЛЬНОСТІ
- Готельно-ресторанний комплекс «Редіссон БЛУ»
- Готельно-ресторанний комплекс «МАРІЯ ГАРДЕН»
- Департамент інвестиційної політики Івано-Франківської міської ради
- Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
- Ресторан «Галерея смаку»
- Готельно-ресторанний комплекс «Фірма «Надія»
- Пансіонат «Карпатські зорі»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Тревел Стаді Ворк»
- Ресторація «Кухня»
- Готельно-ресторанний комплекс «ФОМИЧ»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Зірка Буковелю», Редіссон
- Ресторан «VillaPark»
- Компанія «23 ресторани»
- Ресторан «VINOTEKA»
- Готельно-ресторанний комплекс «Верховель»
- Кав'ярня-палярня «Фабрика кави»
ПЕРЕЛІК КУРСІВ
Основи гостинності, Історія індустрії гостинності, Основи барної справи , Товарознавство продуктів харчування, Основи ведення бізнесу, Організація ресторанного господарства, Організація готельного господарства, Організація кейтерингу, Менеджмент у сфері гостинності, Правове регулювання в туристичній індустрії, Якість продукції та послуг у закладах готельно-ресторанного господарства, Безпека послуг у туризмі та готельно-ресторанному бізнесі, Інноваційні технології в готельно-ресторанній справі, Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства, Маркетинг в сфері гостинності, Навчальна практика, Англійська мова за професійним спрямуванням, Виробнича практика.
ЯКІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОТРИМАЄ СТУДЕНТ, ОСВОЇВШИ ВІДПОВІДНІ НАВЧАЛЬНІ КУРСИ?
- Застосовувати знання теорії і практики готельно-ресторанного обслуговування для розв’язання типових спеціалізованих задач професійної діяльності.
- Використовувати на практиці основи законодавства у сфері готельного і ресторанного господарства.
- Здійснювати сервісно-виробничий процес у закладах готельного та ресторанного господарства.
- Здійснювати підбір технологічного устаткування та обладнання для закладів готельного та ресторанного господарства з метою раціонального використання просторових і матеріальних ресурсів.
- Визначати ознаки, властивості і показники якості продукції та послуг, що впливають на рівень забезпечення вимог споживачів у закладах готельно-ресторанного господарства.
- Планувати, аналізувати і контролювати власну роботу і роботу обслуговуючого персоналу, знаходити творчі рішення визначених конкретних проблем у професійній діяльності.
- Забезпечувати безпеку основних та додаткових послуг у закладах готельного і ресторанного господарства.
- Застосовувати інноваційні технології виробництва і обслуговування споживачів для покращення результатів власної діяльності і роботи інших.
- Здійснювати документальне оформлення господарських операцій у закладах готельного і ресторанного господарства.
- Реалізовувати ефективні внутрішні комунікації та навички взаємодії у професійній діяльності.