У Фаховому коледжі УКД 12 лютого відбулося обговорення освітньо-професійної програми «Маркетинг» за участі стейкхолдерів, викладачів циклової комісії та здобувачів освіти.
До зустрічі долучилися маркетолог «Hazard Gym» Ірина Кузенко та спеціаліст з реклами «Тойота Центр Івано-Франківськ» Христина Угренюк. Запрошені експерти поділилися досвідом і тенденціями в просуванні сучасного бренду, наголосивши на важливості практичного досвіду та підвищення конкурентоздатності сучасного спеціаліста.
Під час обговорення було внесено низку пропозицій щодо якості та кількості ОК в освітній програмі, запропоновано новий підхід до фундаментальних дисциплін та дисциплін вільного вибору.
Варто відзначити, що залучення до співпраці представників бізнесу, формування майданчику для обговорення, дозволяє ефективно покращувати освітній процес з урахування викликів сьогодення.