Здобувачі освіти Фахового коледжу відвідали бінарне заняття за темою «Особливості маркетингового просування бренду організації в цифровому середовищі»

Здобувачі освіти Фахового коледжу УКД спеціальності “Маркетинг” відвідали бінарне заняття за темою «Особливості маркетингового просування бренду організації в цифровому середовищі» на базі “Тойота Центр Івано-Франківськ”.

«Сучасний маркетинг вже давно вийшов за межі традиційної реклами. У цифровому середовищі важливо не просто продавати продукт, а створювати довіру до бренду, будувати ком’юніті та взаємодіяти з авдиторією», – зазначає викладач циклової комісії з управління та адміністрування Тарас Воробець. На занятті в автосалоні студенти розглянули:

✅ Контент-стратегію – як створювати корисний і цікавий контент для соцмереж.

✅ Цифрові інструменти – таргетинг, аналітику, SEO, PPC-рекламу.

✅ Сторителінг у маркетингу – як створювати історії, що зачіпають емоції споживачів.

✅ Співпрацю з інфлюенсерами – як знайти амбасадорів бренду.

“Toyota” – це не лише автомобілі, а стиль життя, саме тому бренд використовує комплексні цифрові стратегії для залучення клієнтів.

лого коледжу на хедер-02

Будь з нами:

Написати директору

Контакти

  • вул. Є. Коновальця, 35

    м. Івано-Франківськ, 76018

  • +38 (0342) 77 18 45
  • university@ukd.edu.ua
  • college.ukd@ukd.edu.ua

Світлини

©2020. King Danylo University. All Rights Reserved